Followers

6 Dec 2014

[FAKTA] Penipuan Nyata HKCC Tentang 'MAINTAIN' Yang Anda Perlu Tahu



Betulkah HKCC boleh maintainkan berat badan?


JAwapannya:
 TIDAK SAMA SEKALI!!




BUktiya:




2013

 BAru amik HKCC masa ni. Beberapa bulan. NAmpak tough kan? 
Maintain gemok. Yes..




2012

 Mana ada maintain?
Gambo ateh tu gambo masa tahun 2012.
Maintain gemok jugak kan? 



2013
 
 GAmbo ni amik masa arwah Soleh masih ada. Iffat dok tergelok tepi tuh. HEeee... 
Tengok Makbed. Maintain je gemok kan?


2013

 Nih dok sebelah Mak. 
Aku kecik sikit je dari Mak. 
Tapi berat lebih kurang je. 




So, tang mana HKCC ni boleh bantu maintain berat badan?





Tipu je lebey...




2014

 Aku sekarang.

MAintain je makan. 
HKCC masih je minum. 

KEsimpulannya, HKCC tak de bantu kita maintain apa-apa pun

Sebab kebanyakkan orang yang minum HKCC, muka dia dulu ngan sekarang lansung tak sama. 
Maknanya, tak MAINTAIN, hoke!




BErubah menjadi lebih baik, ADO.
Ianya dipanggil Improvement. 


Jika mahu berat badan ideal, bentuk badan yang cantik, anda perlu kembali kepada asas iaitu:

BERHENTI MAKAN SEPERTI BUAYA.
BERHENTILAH MEMBADAKKAN DIRI
dan jangan kawan dengan orang yang ada high metabolism. 


HAHAHAHAHHH~


Gambar-gambar di atas bukan gambar berat badan aku yang MAINTAN. 
Tapi, itu semua adalah MANTAN berat badan aku.




 Yang ini aku HARI INI>>>>>  cuma kurus sikit dan comel sikit je dari yang lepas-lepas. 


MAkanya, kalau ada orang kata HKCC boleh memaintainkan berat badan , aku kata tipu lah tu. 
Dengan aku, ianya tak berkesan sangat.


Yang maintain kat aku ialah SELERA MAKAN dan kemampuan ketawa tanpa batasan.

Yang tu maintain. 
Sengal ? 
MAsih jugak maitain sampai sekarang. Takde berubah. 


PAHAM?


MAKAN!!!!!!

 Tipah Tertipu.



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram