Followers

30 Nov 2014

10 Perkara Anda Tentang Aku Yang Anda Mungkin Tak Tahu



38 entry sepanjang tahun 2014.


Osemmmm gila. Pencapaian yang menarik setakat ini.


HAHAHAHAHAHHA.



SOri noo.
Tak de entry berinformasi yang aku boleh masukkan ketika ini kerana aku sedang menghapgredkan life aku yang penuh adventure ini.




OK.


MAri kita buat entry suka-suka sahaja.
Sebelum kita move on ke satu entry yang lebih serius, selepas ini.



Ini adala entry ber tag. Sekejap lagi aku akan tag blogger-blogger lain untuk turut sama serta buat etry dengan tajuk yang sama macam aku. BERSEDIALAH!!!!!



10 Perkara Tentang Makbed Yang Anda Mungkin Tak Tahu. 





1 - I lost my virginity to Nsync.
Miahahahahhahahaha.... Oh Please. Not that 'virginity' ok. This boyband bebetul mengajar aku macam-macam sampai la aku pandai cakap omputih tau. Diikuti oleh BAckstreet Boys, Westlife dan Spice Girls. KAset pertama yang aku beli guna duit poket aku sendiri pun adalah dari NSync. Ni kalau mak aku tau ni, dia musti pulas telinga aku.


2- Keras di luar. Lembut di dalam.
JAngan dinilai menerusi apa yang aku pakai dan cara aku bercakap. Di waktu berkerja, aku amat serius. Waktu kat rumah, aku lemah-lembut je okeeee..... Tak caya tanya ONi.

3- Suka duduk dalam gelap
Menyukai suasana suram lagi romantis bila aku perlu masa untuk berfikir. Selalunya time dalam gelap tu, otak aku akan rileks dan kendian tu baru lah memacam idea mai . Seterusnya terjadilah perkara yang ke-4 , iaitu:

4- Mempunyai masalah tidur yang kronik. 
Kebiasaannya waktu tidur maksima aku adalah 4 jam sahaja. Tidak pernah lebih dari tu. Kebiasaanya aku tidur 2 jam je, secara berkala. Aku selalu bertangguh tidur. Pelik tak?

5- Cili api, limau nipis dan lemon.
3 menda ni adalah bahan wajib yang perlu ada dalam peti ais. Cili api untuk makan megi. Limau nipis untuk sambal belacan dan lemon untuk cuci dapur.

6- Tunggal
 Sudah menjadi ibu  tunggal sejak beberapa lama . Korang je taktau. Yeyy~. Yey? 

7-All about that bass
Speaker dan Audio adalah sangat penting dalam kehidupan aku. Sapa tukar setting amplifier keta , memang aku marah. Penat aku setting tauu~

8-Acoustic Guitar
Saya bukan seorang street musician. Malah tak boleh menyanyi kerana suara doremon saya itu. Gitar telah menjadi sahabat karib sejak adik bongsu saya suruh saya beli dan bermain muzik semula. MAybe lepas ni aku beli gitar baru kot.

9-Kereta
Sangat suka memandu. Korang boleh katakan ianya hobi dan penghilang stress. Tetapi, aku tak pernah cuci kereta aku sendiri. MEmang angkut masuk carwash sahaja 2 minggu sekali.

10- Vampires, Were-Wolves, and EDM
Despites the jubah and the black outfit as well the long scarf covering my chest, I love those things mentioned above. HAHAHAHAHA...  What's EDM?

Electronic Dance Music.
Buat sel-sel otak aku bersambung dan kreatif.





 Dengan ini saya nak tag +haida kamaruzaman +Aliah Nuqmans +Emy Shafinaz +nadea ramly dan sesapa je lah yg rasa dia nak buat jugak.



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram