Followers

26 Jun 2014

Persediaan Paling Penting Menjelang Ramadhan. PAstikan korang ada ni!!



 Nak posa yey.

Nak posa dah yey!

Seronok menanti ketibaan Ramadhan. TAhun ni MAkbed berazam nak puasa penuh! 
Nak khatam al-Quran dan nak lebih banyak berkebajikan. 

Contoh kebajikannya adalah : 
Tidak membazir-bazir membeli makanan. 
Lebih banyak senyum 
Lebih bersedekah
Lebihkan tidur.... eh? 
HAHAHAH~ 
 

Tu kebajikan la jugak tu...Kurangkan mengumpat.


Insyaallah , bulan puasa ni Oni dan Wawan akan tinggal dengan Atok dan Tokwan ni Kuantan. 
Dan MAkbed pulak akan berpuasa secara solo di Manjung. Tsk.. Tskk.. 
Linda pun ikut sekali gi Kuantan. 
Tinggallah daku sendirian. UWaa... Uwaa.... 

TAkpe.... Ibu kasi chance. 
Oni dapat cjti-cuti Malaysia lagi ni. Tahun depan, memang takde dah ponteng-ponteng. Oni sudah masuk pra sekolah tahun depan. 
Biarlah anak-anak berpuasa dengan Atok dan Tokwan. BAru rasa suasana berpuasa. NAnti dah selesai tugas, aku gi la sana. LAgipun tahun ini Mak kata raya di Kuantan. 
Linda dan Oni kata nak tolong Atok buat kuih raya. 
TAk pastilah sejauh mana kebenaran kata-kata itu. HEHEHEHEHEH~
Tapi, okla. 
Sebab umah aku memang lansung takde peralatan membuat kuih raya. 
Ngee~




Apa persedian korang nak berpuasa ni?

Hmmm....

Semua dah target nak gi PARAM je kan?

PApepun , aku nak ingatkan ada satu menda yang korang wajib kena ada dalam gobok makanan korang bila puasa menjelang. 


IAitunya....




HKCC dan CCFM!!!
 
 
 
 Yeahhhhh!!!

Sepasang kopi maveles lagi hebat diakui ramai. 

Dan aku tau lepas baca entry ni, ada la sahabat-sahabat blogger yang duduk oversea akan mula marah-marah dan stress sebab susah nak dapat stok kat sana. 

Lela Lelord, di manakah kau?? HEHEH...

Ramai yang reload sebagai persedian bulan puasa ni.
 Ini kerana HKCC works so well bila berpuasa.
Pengambilan semasa sahur banyak membantu mengharungi hari bekerja di waktu siang. Dan bila tiba waktu berbuka, tak lengkap jika tak ada secawan HKCC. 

Aku masih lagi pengamal tegar HKCC dan dah lama sangat dah tak sentuh skepe peket merah, hijau, kuning tu. KAlau tau, dalam laci dan berwarna-warni ngan memacam jenis kopi.
 Skang, cuma ada kala purple saja.....
Oh, dah 2 tahun ok HKCC di hatiku. 
Katalah aku fanatik ke hape, aku tak kesah pownnnn. Siyes kopi ni sedap OK. 
HAnya yang pernah cuba merasai kesannya. 



 Mungkin sebilangan anda hilang berat badan dengan cepat dengan pengambilan HKCC.
Results may vary.
My own testimonials, aku amik masa lebih 2 tahun nak turun berat. 
Selebihnya, kena gi paksa diri berjalan kaki, menyakitkan badan dengan bersenam walau sekejap tetapi istiqamah dan sentiasa dalam minda positif. 
Definisi cantik juga subjektif. 
KAlau korang kata aku cantik, aku pulak cakap TERIMA KASIH :-)

Menjaga pemakanan itu sangat perlu. 
KAlau kita hanya bergantung kepada produk untuk tujuan mengurangkan berat badan, tanpa effort yang jitu kita akan jadi stress bila kita tak dapat keputusan seperti apa yg kita mahukan. 
Tera macam ini pun, dikira tembun lagi nih. NAk wat camano la kann...

Hmm... tadi kan aku dah hantar 6 pasang seluar kerja aku gi alter sebab dah besar. 
Rasa macam membazir pula beli. Jadi MAkbed kecikkan aje. 

So, korang. Sempena puasa nak mai ni, manfaatkan. 
PAkat-pakat la beli kopi ye. MAna la tau kot buleh kurus sekilo dua. 
TAk mahal.
Cuma RM39.90 sekotak untuk Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino (HKCC)
RM49.90 untuk Collagen Cappucino For Men (CCFM)

Harga tidak termasuk pos. 
 
Boleh rujuk senarai Stokis dan Agen di sini --->> Stokis dan Agen HKCC


HKCC masih teguh dan utuh, biarpun 'hanya sekadar kopi'.


 
To those who already tried, keep supporting us. 
Lets spread love together. 
Smile....

and 

be awesome!

 
Dan jemput ke belog HKCC ye....
Kak Bos pun dah pandai menulis belog sekarang 


 

Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram