Followers

19 Jan 2014

Penyakit Baru Menyerang. Lagi teruk!

Penyakit ni baru start hari ni je. 
Takde tanda-tanda pon. Kalo nak kena tu, kena je. 
Sapa la yg mula bawak virus ni ....?




Memula main saja nk try. 
Alih-alih takleh brenti weh. 

Sakit pulak hati aku bila ada soklan yg aku xleh jawab. 
Hahahaha...


Dan nampaknya ramai jugakla kawan-kawan FB aku turut serta terpengaruh ngan virus ni. Sebelum ni dok nampak ada beberapa org main tp aku wat tak port je. 
Skang ni, disebabkan si Adira Cinderella, maka aku pon terjebak. Sekali dengan abeh suma mak-mak orang, anak dara, nenek org pon nak main skali. 

Tapi, ok la kot dari Candy Crush kan?





Dalam tak sukaa tu, dah sampai mana hala dah aku main.

Try la. 

Nama game: Guess The Emoji. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram