Followers

21 Jan 2014

Kehilangan Mengejutkan.


Tengah-tengah siok layan Guess The Emoji, tetiba aku digemparkan dengan berita.....









iPad aku hilang!!!






Kwaa... Kwaa...! Kwaa!!



Al-kisahnya, aku gi makan kat McD Alor Mengkudu semalam. 
GAtal pulak tangan nak bawak henbeg. Selalunya, kalau aku bawak iPad, memang kena bawak henbeg. 
Aku letak henbeg tu tepi aku, atas kerusi. 
Balik tu, tangan aku kiri kanan ada makanan. Tapau. 
Lupa terus kat beg. 

Dah nak sampai umah baru aku ingat beg aku. 
Patah balik gi McD. 
Jumpa Manager dia. 
Alhamdulillah. 
Beg ada.
Bukak tengok dalam - iPad takde!
Sah kena cilok da. 
YAng lain-lain ada.
Paspot, biz kad.. Sampah-sampah dalam tu. 

Mujurlah wallet ngan henpon aku letak dalam poket seluar. 
Jadi, kehilangan paling besar aku adalah iPad aje. 


Benornya, aku memang alergic henbeg. 
Takleh bawak pun sebab aku asyik lupa. 
Wanita lasak, mana pakai henbeg kan???
RIMAS. 

Tu lah jadinya



Pasni, bawak beg galas je. 
Lantakla. Budak U pun, budak U la. Janji hepi. HAHAHAHAH~

Selamat beg hijau iguana tu jumpa balik. 
Panjang umur beg tu. 


So, marilah bekerja keras untuk beli iPhone ye. Tihtihtih~


 Aku sumpah sapa amik iPAd aku tu anak dia ramai. 
Lebih dari 10~
Murah rezeki dia. 

Heeee...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram