Followers

1 Jan 2014

Ambang 2014 - Sambung balik

29 Dsember 2013, Ahad. 

Disebabkan hari Isnin baru saya boleh sambung bekerja, maka Ahad adalah hari yang sangat bosan. Aku tak bercadang nak duduk dalam bilik sambil kira semut kat dinding. 

Aku gi KL, hadiri kenduri sepupu aku kahwin. 
Memulanya tak dapat nak gi sebab kerja kan. TApi, udah ada masa free, dan kebetulannya aku kat Manjung,so aku gi la. 
2 jam setengah aje drive. Apedehal. 


First time gi kenduri kahwin sedara mara secara solo beb. Gila berdikari. 
HAHAHAHAH~

Takpela.. janji dapat penuhi jemputan Mak Andak. 



Si Pengantin, diapit Ibu dan Pengapit

 Si pengapit tu dah berapa kali mengapit dah. Bila dia pulak nak jadi pengantin, entah lah. Keje kiiiiiiipas aje ko nih, Ain. Ngehngehngeh~

Tahniah MAkbed ucapkan buat Mak Andak dan Pak Andak. Udah ada menantu.  Pehni, timang cucu pulak noh.




Atok...~



Kazens..



Karoke selagu oleh 2 kazen lelaki saya


Disaksikan oleh peminat fanatik




Sementara kami bergambar dengan penuh perasaan. (Pengantin lelaki hilang lak~)


 Dan habih waktu kenduri, BERTUKAR!!!







Seluruh keluarga ini, client saya, dan peminum tegar HKCC hoke.

Sebelum pulang semula ke Manjung, aku gi jumpa Kimi dulu. 
Belanja dia makan Subway. 













Dan di manakah Oni dan Wawan ketika ini?







"
"
"
"
"









Bersama Apak mereka ler...



Bergerak pulang ke Manjung jam 8 malam.
Sampai dalam jam 11 malam sebab hujan lebat gila bermula di Sungkai sampai le ke destinasi.
Siap banjir lagi.
Seb bek naik Ochobot.


That was how my last Sunday in 2013 ended.

Sambung lagi nanti......~


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram