Followers

16 Oct 2013

Entry Aidil Adha secara PukulRata.



Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua pembaca. 
Cepat betol masa berlalu , kan?
BAru aje abeh raya posa, ni raya aji plok. 


Masa berlalu begitu pantas sekarang. Allahuakbar!


Raya tak gi memana pun kitorang ni. Dok umah aje. 
TAkde mood nak berjalan pun.
Alang dan Linda ada di rumah, jadi aku hanya spend time memasak untuk jamu depa makan memandangkan aku baru aje balik outstation 3 hari. MAlam raya baru sampai umah ok. 
Punya la sesak jalan raya. 



 Ini pic terbaru. Sempat bergambar pagi-pagi sebelum meeting bermula. 
Tenang saja kan? 
KAt sini memang seronok bekerja. Paginya nyaman. KEluar bilik boleh nampak pemandangan macam gini. 
Biru dan hijau. 
Seronok betui. 



Kebetulannya, masa MAkbed nak gi KL, +shehan ismail mesej cakap anak terunanya Ariq Emir admitted sebab Low HB. 
So, sebaik saja aku sampai kat KL, aku pun mencelapakkan diri ke Hospital Ampang, buat lawatan kebajikan. HAHA..Gitu nye. 
Benornya, aku belum nengok lagi Ariq tau. NIh la baru first time nak cium bau Ariq meskipun aku ni adalah agen insurans beliau. 

 Boleh baca entry pasal Ariq kat SINI.
 



 
 Ariq comel. 
Kuat makan.
Sangat cool. 
Duduk diam saja. Tak banyak nangeh. 
TApi kesian la. BUdak tecit kena cucuk-cucuk.
AKu yg tua bangka ni pun ngilu kalu sebut jarum, cucuk-cucuk ni. 

TApi, Ariq dah kuar wad dah skang. Alhamdulillah. 
 Semoga dia sihat sokmo. Insyaallah. 




Ini 4 orang perempuan, kalau jumpa tak bergambar, memang tak namanya Agen Cik Azhar la.
HUa hua hua hua hua..

Nih baru habih meeting.
Orang lain sibuk memenuhkan perut, kami plak sibuk memenuhkan memori kad henpon dgn bergambar.
Maklumla, nak jadi model tak layak. JAdi, buat-buat la macam model ye. TErcomot pulak tudung aku!




Ni gambo raya kami bertiga. 
Tahun ni beraya haji tiga orang.
Raya Puasa pun tiga orang juga. 
Zaman teknologi macam gini, tak susah. 
Snap gambo camni, pose kat pesbuk kasi Apak tengok. 
So, Apak maybe mengalirkan ayaq mata nun di sana. 
HEHEHEH..

Kira ok la I tak pose gambor makanan kan. 
KAlau boh, mau lagi nangeh kuat-kuat. 

Wawan memang cambesa, suka spoilkan gambar. HUh~





BEraya rumah Umie kejap. 
Kakak ipar saya sudah bersiap sedia mahu menyambut anak sulung. 
Nampak perut dia begitu 'maju' ke depan. 
Alalala.. rindunya saat macam tu. 
Opss! 
Oni pun dah request nak adik. 
Ibu je tak approve lagi. HEeeeheheh~

BAwak skali Alang , Linda and Acik Shue gi beraya. 
BAgus bawak Acik ni. Dia boleh jadi photographer. 
SIan Acik. TAkde gambo dia. 


NAture Walk. Cintailah Alam Sekitar
 
Oh! Tu ade pun Acik kat belakang Makbed.
Dan aku berjalan macam datin kat depan hewhewhewhew..~




Kitorang ziarah Tok Nek si Oni dan Wawan yang dah sekian lama terlantar sakit akibat strok. 
Nih saja snap gambo Akak Jeni kot tepi. 
Nampak kelebarannya. HEheheheh..~ 
Tu pun kira hebat lagi sebab dia boleh angkat kaki dia letak atas katil. 
KAki dia tak bengkak. 
Dan berat dia lagi sikit dari berat aku sekarang, hokeh~


Camana orang peknen buleh tak berat ek?


Ianya tidak terjadi kepada daku. 



HEheh..


Ok la. 
Habih dah citer.

Mekasih sebab baca. 
 




Teruskan mengambil HKCC, the Crazy Coffee.
KOpi ini memang Gila. 
Segila peminumnya.



Dan sapa takde kad perubatan lagi, perlukan khidmat nasihat, boleh terus hubungi MAkbed ye. 
Email: makbedjournal@gmail.com

Ingat, besar kapal. Besar juga life boatnya.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram