Followers

3 Aug 2013

Penatnya Ya Allah..

Alhamdulillah..

 Berakhir satu hari ini dengan aktiviti yg sepatutnya.


Semalam aku sahur awal jugak. MAkan megi je.
Alhadulillah, takde lapar pulak sepanjang hari. MAybe sebab busy semedang satu hari.
Aku kena habihkan 6 appointment bermula jam 8 pagi. Dan yg terakhir adalah pada jam 12.00tghari.
BAyangkanlah betapa lajunya aku bergerak.
TAk terasa pulak letihnya sehinggala aku balik bilik jam 3 ptg. Masa tu nampak katil, tetiba je rasa letih. Aishh~


TAk sempat buat kuih raya. TApi nak jugak kuih raya.
KAk Nor ajak gi Almond London Cookies untuk gi beli kuih 'tunjuk'.
Kedai ni kat Stiawan. Memang dah well-known dah kedai dia dengan kuih raya sedap.


Al-Azhar Associates adakan Iftar di Swiss GArden Damai Laut hari ini.
Pukul 6.30 ptg majlis  bermula.
HAbih dalam jam 8.30 malam.


Ladies of Al-Azhar Associates


Nak citer bebanyak tapi malam ni letih sangat.
Aku nak tido dulu sebab besok pagi ada last agenda iaitu MOnthly Meeting.
So, kena charge tenaga. Lepas habih meeting nak drive balik da.



So, kome tengok le gambo haku dengan busana dari Feasya Glam. Cantik-cantik bajunya.
Jika berminat ,boleh LIKE page dia ------- > FEASYA GLAM












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram