Followers

26 Aug 2013

BErsabar dengan saya ye


Assalamualaikum sumerrr...


BErsawang siap labah-labah yg buat sarang tu buleh jadi gemok, berkat sawang yg dia buat kat belog haku ni.

Ya Allah, betui la kalu kerja bertangguh, memang tak jadi apa sudahnya.
Skang ni, idea ada je nak menulis, tapi tangguhkan sebab banyak menda nak kena buat. Kena dahulukan yang WAJIB dulu la ye.
Silapnya adalah,aku tak jot down idea-idea penulisan aku, bajet ingatan kuat sangat la ni dan sudahnya lupa gitu je. 


Aku maybe kena mula kembali menulis JOURNAL. Journal yang private, untuk diri aku sendiri.
KErana, someone told me that, a successful person does have a journal. Journal of himself. So, I should have one of my own. Kena bawak gi memana pun.


BY the way, MAkbed nak minta maaf sebab lama tak update. And I dont think I could put up any new entries for the time being.
What I know now, kepala otak bercampur baur. Emosi ada sikit naik dan turun. A lot of things to sort out. BUt, I'll live. HEhehhe...
Ini bukan entry hati kuciwa tau.
CUma, terkadang, kerja cam haku ni, emosi sedih orang lain tu, terjangkit sikit kat aku. Dah le aku ni pun ada masa vulnerable jugak.

RIndu suamiku lah.

UWaaaa~
Kalu dia ada, musti dia tolong urut belakang.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. .. shedih lah.


Pen off dulu.

Ok bai.  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram