Followers

24 Jul 2013

Pashmina Tutorial Tutup Apa Yang Wajib Tutup: Versi Sepantas Kilat.



Nih adelah salah satu hobi aku nih.
Mencari idea-idea memakai pashmina yg mudah dan laju.

Ciri-ciri cara pemakaian pashmina yg aku akan pilih dan ikut adalah seperti berikut:

-LAJU dan pantas
-kemas
-tidak berbahaya kepada kanak-kanak (tak banyak brooch atau pin atau yg tak begitu visible)
-menutup bahagian yg wajib tutup. 


JAdi, kalian yg sedia pernah membaca belog Makbed, memang dah tahu evolusi pemakaian shawl dan pashmina aku kan.


Disebabkan ramai benor yg suruh aku wat tutorial pakai pashmina, jadi aku segan nak cakap NO.
Hakikatnya, aku SEGAN nak merakamkan diri sendiri dalam pergerakan video sebab suara aku sahaja pun sudah cukup menggamatkan suasana. Apatah lagi la kalau aku buat video. 

Maka dengan ini, aku kongsikan satu tutorial yang aku sendiri suka utk korang tiru. 
Banyak tutorial cara pakai pashmina and shawl, tapi memacam style. 
JAdi, aku dah narrow down korang punya search. 
Kalau nak ikut style aku pakai pashmina, this is one of it. 




Aku dah test dah. 
Tak amik masa lama pakai.
Paling laju, 60 saat je. 
Siyes!!!!










Akan ku kongsikan video tutorial lain nanti ek. 

Semoga bermanfaat.

Credit utk adik ni. Semoga Allah merahmatinya.


Takyah la aku wat tutorial.
Dah penuh youtube dengan tutorial dah. SIan kat youtube - - tepu!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram