Followers

12 Jul 2013

Hapdet takde tema

Alhamdulillah. 
Dah sampai umah dah tepat jam 2030 tadi. 


Bergerak dari Kuantan jam 10 pagi. 
Kesian Abah. HAri ni dia tak gi keje. Dah beberapa hari ni dia sakit kepala aja. Suruh gi check , takmo pulak. 
Abah cuti rehat di rumah je. 
Masa kami gerak balik, Mak ngan Adik takde. Sekolah.


Memandangkan sekolah tempat Mak ngajor tu sejalan je ngan jalan balik, so kami singgah le kejap.
Jumpa Mak.
Bawak Oni ngan Wawan buat bising kat sekolah.
Mak mengajar di SJKC Semambu. 
Cantik sekolah tu. BAnyak pokok-pokok. Sejukkk jer. 


Lepas jumpa Mak, barulah kami bergerak balik.
Singgah Sime Darby Medical Centre, Subang Jaya.
Gi amik medical report client. 
Ingat kejap aje. LAma le jugak prosesnya - sebab banyak set. 
SObbS... 


Dah selesai tu, baru balik.
Dalam perjalanan tu, aku tido je. 
Inche Kitchi drive sekerat, kendian Alang pulak drive. 
Aku?
Tido semedang.
Riba Oni pun penat ok. 
Seb bek ada Linda. Leh gak suruh-suruh *diktator!


Jam 1800, sampai Juru.
Aku singgah Subway.
BErbuka dalam keta ajelah.
LAyan Subway pun sedap.
Subway sekarang ada promo Ramadhan. 
Harga RM9.90 untuk sandwich, sekeping biskut besor piring lapik cawan tu, dan softdrinks.
Consider osem la kan.
Boleh pilih antara 3 - Italian BMT, Chicken Slice or Tuna.

Dan , we went for Italian BMT lahhh!!!!! Sedap. 


Skang dah ada kat umah.
Dalam dilema pulak nak masak apa utk sahur.
Keluaq masuk dapoq pun tak ada idea nak masak apa. 
Blur sebab rasa mcm dah lama tak masak. 
Aihhhh~
Bukak peti es, tutup peti es. Bukak lagi.. Tutup plak. 


Tetiba Alang tanya...


"Soq ni nak makan apa? Ke nak beli?"





APAAAA??? B.E.L.I ????



ada ke kedai makan bukak jual makanan sahur?






"Ada je. Nasi berlauk. Kat pasar borong. Pukui 2 dah bukak dah," jawab Alang. 




"SAYA SETUJU!!!!"



Yey, tak masak lagi. HAHAHAHAHHAAH.



I lep KEDAH.





Besok nak hantar Linda balik asrama pulak. 
TAk masak lagi.
BErbuka kat luar aje lah ye. 
Ngehngehngeh...~


 ngantok aaa
 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram