Followers

14 Jul 2013

Family Pic!








Punya la payahnya nak amik gambo family... 
Wawan memang tak reti diam lansung.
JAp lagi Wawan ok, Oni plak wat hal. 
Penin si jurufoto tu. 


MOGOK!


Ini memang tabiat semulajadi bila gi shopping mall. 
Suka sangat baring atas lantai. Gamaknya bersih sangat , tak macam lantai kat umah. 
Boleh je dema ni gulin-gulin hindustan atas tu. 
Tapi, ini hanyalah gulingan semata-mata. Bukan nangeh-nangeh mintak barang ke hape. Saje je si Oni ni. Propa je lebey.


Lokasi 'penggambaran' adalah di East Coast Mall,Kuantan. 
Masa ni kami suma nak gi tengok Pacific Rim.
Memula nak gi tengok Despicable Me 2, tapi PENUH pulak!!
NAsib baik la best citer Pacific Rim ni. 



Gigih lagi memanggil si ONi bergambor.


Inche Kitchi rilek je ha.
Aku yang terhegeh-hegeh.
Yela... sementara ada tukang tangkap gambo, nak le aku memanfaatkannya. Idak asyik amik gambo haku aje. Menyampah pulak rasa. 


Adinda-adinda





Dannn......




 Taraaa....!

Siap satu gambo family.




(ko nampak aku cempung anak-anak aku kasi tak bergerak? haaa... ini kuasa ajaib IBU tau! ngeee..)



Tapi puting lupa buang pulak. 

Adeh.~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram