Followers

4 Jun 2013

Tak payah tension sangat Makbed



Inche Kitchi suda balik semalam!!
Yeaahuuu..



Dan Wawan sudah tidak demam lagi.
Oni pun sudah tidak bising-bising cakap perutnya sakit.
Oh..leganya saya. 
Bolehla saya bekerja dengan riang ! LALALALALALALA~



Skang sy sedang menyiapkan beberapa application untuk claim.
Buat yg berkenaan sila bersabar ya. 
CLaim anda agak banyak juga dan guess what... suma resit yg anda hantar kepada saya boleh diclaim. Termasuk la yg phisiotherapy itu. 
JAdi, disebabkan ianya agak manyak, jadi sy perlu buat satu persatu ye. Mohon bersabar dan keep in touch oke... 


Terdapat juga pesanan khas untuk bakal client sy yg sudah pun mengantar borang permohonan membeli insurans serta medical card. 
Buat mereka yg masih tak approve-approve tu, sy dah nyatakan kenapa tak approve. 
Well, tak mudah juga nak apply insurans ni. 
Kalau anda sihat sokmo takde masalah.
Yang ada masalah ni biasanya yg awal-awal tak sihat, pehtu dah sihat. JAdi, there are few requirements need to be attended dan kerjasama kalian adalah sy perlukan demi nak menjayakan permohonan anda.
Sebilangan besar client saya bagus-bagus. Sporting aje.
Tapi, adat la bila ada sorang dua yg kekwat ni. 
Pun begitu, adalah perlu sy ingatkan, jika anda gagal memenuhi syarat yg diperlukan, memang tak lulus polisi insurans anda tu. 
JAdi, saya sudah membantu anda sebaik boleh, ape kata anda bantu diri sendiri sama ye. JAngan asyik nak marah je. KAlau marah-marah boleh buat kubur anda luas dan selesa serta sejuk dingin, silalah berbuat demikian. 
Terima kasih~



KAdang-kadang rasa bengang tu ada je.
Cuma, bila ada rasa cinta dengan kerja yg aku dok buat la ni, kurang le sikit rasa nak marah tu.
By the way, wakpe nak marah dan bad mood sangat.
Sat gi aku nak pi tengok Fast and Furios 6. 
HAHAHAHAHAH~
Laki da balik. JOm la gi deting sat.
Takyah dok tensen sangat. Dunia je suma ni.
*tetiba. 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram