Followers

24 Jun 2013

Nak Jumpa Diana Amir Tak??






I am doing a favor for a friend, Ekin CIkin Cikinot.



Recently, she won one free ticket to this event




Detail:


Launch Event Hi-Tea & Fashion Show
Date: June 26th, 2013
Venue: PWTC
Dress Code : Smart Casual
 


Malangnya, Cikin tak dapat hadir ke jemputan hi-tea yang sangat eksklusif itu, sekaligus gagal bertemu Diana Amir berikutan dia ada hal yang lebih penting pada tarikh majlis tersebut. 

Justeru, Cikin minta jasa baik untuk aku sebarkan tentag tiket ini. Jika ada yang berminat mahu menghadiri, khususnya pada yang dok dekat-dekat dengan tempat kejadian, boleh lah menghubungi beliau directly melalui email  cikin_80@yahoo.com ataupun SMS 012-2629090


Klik untuk ENTRY KHAS beliau tentang pemberian e-tiket percuma ---->>> PICIT!



KAlau aku dok dekat, senang. Aku memang tak buat entry ni. AKu terus bersetuju untuk pergi aje. Ngehngehngehhhh..
TApi disebabkan aku dokk jauhhhhhhhhhh... so aku takleh nak join. 

JAdi, sapa-sapa nak pegi, leh contact Cikin ek. Cikin ni baik orang dan sweet orangnya. 

MAna lah tau lepas pegi majlis macam gini, korang akan jadi lebih sweet dan gojes. Yeah! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram