Followers

12 Jun 2013

KEmbalikan deria rasa ku....~


Suara singa laut saya masih jelas lagi. Sobssss!!

TApi rasa mcm best la. Tetiba terasa seksi seperti Michele Rodriguez. *Pang!



3 hari hujan di tempat saya. Cuaca mendung saja. 
But yesterday, I went out. Jumpa prospek dan pelanggan HKCC. 
Walaupun deria rasa di lidah masih belum ada, dengan slambernya aku makan Spicy Chicken McDeluxe Wrap!

Siyes....

Tak rasa pape pun, melainkan PEDAS sahaja. 
MAsam, masin, manis, pahit? 
TAkdo!



Even air coke yg ak minum pun, tawar. 



 Kendian, aku terus ke klinik.
Ingatkan leh la baik sendiri memandangkan ianya cuma sakit kerongkong biasa je. 
Rupanya, tekak aku sudah bengkak dan luka. 
Agak teruk. MEnyebabkan aku sukar menelan hatta air liur sekalipun payah. 
Doc berikan ubat batuk yg power rangers. Dengan nasihat tambahan, ubat ini mengantuk. Diberikan khas supaya aku berehat dan tidak bercakap!
Of course bila tido ko tak bercakap , kan?


4 hari tanpa suara adalah sesuatu yg perlu diperiksa. 
HAri ni, suara aku masih la garau tapi bengkak kerongkong sudah takda. 
Boleh makan. 

Cuma...


Deria rasa di lidah masih belum ada.
Ada ubat ke untuk tu?





Teringat kata doc semalam..

"Jika mahu 'perasaan' di lidah baik, boleh cuba ambil limau nipis. Sapu sedikit di lidah.."



NAh..  aku tak penah tahu lidah ada 'perasaan'.
DOc kena baca entry lama aku berkenaan Terasa vs Tersentuh.

 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram