Followers

3 May 2013

Internet Dah Okey!!


Assalamualaikum ..

Apa kabar mengkeme sekelian?
Ramai tak hapdet belog maybe sebab most of you terperangkap dalam kesesakan lalu lintas gara-gara pulang ke kampung halaman untuk mengundi. 
Syukurlah, kampung aku tak jauh. Dan aku sudah duduk kampung pun. HAHAHAHA..~

KAt umah aku, langit-langit sudah dipenuhi bendera berdacing biru. 
LUpa plak nak snap gambo dan share di sini. 
Esoklah...
Dah gelap dah..camne plak nak snap kan?

Kempen PRU13 diteruskan dengan gagahnya.
 Even malam pun ada van berspeaker dok lalu , bagi peringatan tentang calon yg perlu diundi. Kekadang, rasa nak baling selipar pun ada. Tengah malam kol 12 ,boleh plak bagi reminder. 
Wah, gigih betui! BEsok siang takleh lalu ka?


Slow sikit  bab hapdet belog since internet kat rumah baru je pulih. 
Aku tgh kumpul stories yg sesuai utk dibelogkan.
Mekasih bebanyak kat Inche Kitchi yg tolong bayarkan bil tenet. 
MAti kutu jugaklah beberapa hari tanpa internet, even kutu takde pun kat kepala aku.
So, semoga bulan ini aku boleh berblogging dengan lancar. 
Dan mudah juga aku menjawab soklan bertubi-tubi silent reader pasal hal-ehwal insurans nih. 
Aku tau, ramai yg memendam rasa since tak nampak aku online sangat, kan?



*Oh.. tadi tengahari aku tido siang ngan Oni n Wawan. Boleh plak mimpi kutu kepala punya banyak meremut atas kepala kami 3 orang. HAdoihh..  Scary gila mimpi macam tu oke!!~


 NAk pen-off dah.
Sebelum berundur, aku share gambaq nih ye..




TAktau kenapa kamera Note aku semakin lama semakin tak cun. 
Adakah kerana henpon ni dah rosak?
ATau kerana anak-anak aku telah mengubah setting kamera tanpa pengetahun aku?
Ataupun...
KErana aku sepatutnya tukar henpon ke Sony Erikson ZL? 
HAHAHAHA...~


*kira duit syiling dalam tabung jap.

Okbai!




PLEASE LIKE MY PAGE.. darlings~






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram