Followers

8 May 2013

Hikmah Perhubungan Jarak Jauh



Antara hikmah-hikmah Prhubungan Jarak Jauh



  • Leh memperbanyakkan ibadah puasa.
  • Boleh bangun lewat
  • Boleh tak masak
  • Boleh diet
  • Boleh comot , bangun tak gosok gigi
  • Boleh konker katil sorang. Tapi menda ni mustahil bagi aku sebab ONi dah cop tempat apak dia.
  • Boleh tengok wayang citer apa pun tanpa rasa bersalah
  • Boleh makan nasik putih sama kicap dan telur goreng tanpa perlu meminta maaf dan memberi sebab kenapa lauk begitu aje yg terhidang. 
  • Boleh bermaharajalela di dalam rumah. Di luar rumah tak boleh ye~



Keburukan Hubungan JArak Jauh


  • sakit demam jaga sendiri
  • kena gi bengkel sendiri bila keta rosak
  • ibu jari berotot kental sebab asyik main sms je
  • kena tolak troli shopping sendiri
  • tak boleh order macam-macam ketika suami keluar rumah berjimba
  • perut boleh jadi banyak lapis tanpa sedar kerana takde sape nk tolong alerkan yg kita tu dah makan berlebihan kapasiti.
  • kurang masa bersama
  • anak tak kisah Ayah ada ke takde kat umah. Papepun Ibu je


Dah lama berkecimpung dalam bidang Perhubungan Suami ISteri JArak JAuh ni.
HAHAHAHHAA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram