Followers

13 Apr 2013

Teringin Peri-Peri Sekarang Ini.

 
Entry selaju Ferrari!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Taraaa.....
Keluar lagi mencari rezeki. 
HAHAHA.. 
Alhamdulillah, Oni dah sihat.
Dia dan Wawan hantarkan aku bersama Alang ke Stesen Bas Shahab PErdana.
Ingatkan Oni yg cengeng. 
Salah perhitungan plak.
Wawan yg sebek teruk. Iskk...
Anak bujang haku tu tetiba jadi dramatis plak sejak apak takde ni.
 
 
 
Sampai KL around jam 3pm. 
LAmbat sampai sebab bas pun rilek je. Tak bawak laju.
Aku pun tido sepanjang jalan. 
Skang ni,aku perasan bila aku naik bas je, 15 menet atas bas , tak kira la bas tu jalan ke tak, aku mesti tido.
Ntah hape sioknye tido atas bas tu. Tapi memang aku tido lah! 
 
 
Fiza datang amik. 
Korang kenal Fiza kan?
 
 [gambaq dalam entry lepas-lepas]
 
 
 Malam ni insyaallah tido di Kota Damansara.
Dah lama rasanya aku tak bertukar stori ngan rakan-rakan pada zaman dahulu.
HEHhee...



 Memperkenalkan kakak-kakak saya. 
Semasa bujang, MAkbed bersama mereka hampir sepanjang masa. TErutamanya kakak yg di sebelah Makbed tu. 
Kami dulu serumah. 

KAkak yg bertudung biru tu, Kak Siti namanya.
Yang kat depan tu, Kak As.
Depa adik-beradik. 
Aku hanyalah 'adik tumpang' jer . Sebab tu muka tak sama. Hihihihih~ Saiz mungkin sama. 


Kak Siti berniaga laksa di Taman Rimba di KOta Damansara.
Memang sangat terujalah aku bila Fiza bawak aku gi lokasi berniaga dia. Yelah, aku kan peminat laksa tegar. 
HIhihhihih!
Udah le aku lapar. Dalam bas tu asyik dengar iklan megi je. Stress plak aku. 

Ekskiusmi... Kak Ton jamah dulu ye. 


Sedap tau. 
Kalau korang yg duduk area KOta Damansara, sure tau kat mana TAman Rimba kan. 
Haa.. gi la situ kalu nak makan laksa ek. 
Semangkuk 3 hengget jer. 
PAsni maybe aku nak letak HKCC kat situ.
Mana la tau leh wat port baik lepak-lepak sambil minum kopi. Ye dak?


Malam ni takde wat pape.
Hanya keluar melawat kawasan.
Tengok kedai kasut bundle tempat Fiza mencari rezeki.
Gumox malam ni meniaga di Bukit BEruntung. 
Rasanya tak dapat jumpa dia malam ni. 
TAkpe.. gamak bosan sangat aku terus gi The Curve. HHAHAA.. makan. Or maybe tengok wayang kat sebelah tu.
Sedang menghasut Fiza sekali supaya join. 
Hujan-hujan ni kedai kasut bundle tutup kan?

Appoinmentnya esok... 
Lunch date. 
Yeahhh!


*lapar nando lah!

 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram