Followers

3 Apr 2013

Sesi Melayan Adinda sambil Melayan Diri Sendiri


LEpak lagi kat Noodle Station. 
Bebudak kat situ dah menyampah tgk muka aku. 
Datang dengan berlainan pasangan plak tu each time. 
Sosial!


KAli ni aku 'seret' adik-adik aku lak teman aku makan kat situ. 
Aku kan ramai adik.
Adik kandung, adik angkat, adik pupu, adik-beradik, adikku manja...  Banyaklah ADIK!
Jadi, aku tak sunyi la sangat. 

HAri ni hari berpendapatan lumayan. 
Kenalah blanje orang kuat yg membantu menjayakan misi. 
Hari Jumaat ni, aku kena outstation lagi. 
JAdi , sebagai bayaran in-advance, aku blanje depa makan. dulu.

Pilihan antara 3...

1- Old Town White Coffee
2- Secret Recipe
3 - Noodle Station


Alang pilih nombor 3. 
OK la..




Aku makan Seafood Tomyam. Misi berdiet. Taknak masok pape karbo pun. So makan lauk je. 
Alang makan Springy Noodle Tomyam. 
Tomyam kat sini mmg besh lah. You guys should try. 
Shue makan koteaw ladna apekemenda ntah lagi namanya kat blakang tuh. 
Minuman lak biasa-biasa jer. 
HAri ni saja nak try Lemonade nye. Tapi tak besh aa.. Pasni, nak try air lain plak. MAngo sorbet cam besh je. 


Malam ni kami beramai-ramai nak gi tengok The Croods.
Tiket dah beli. 
BAwak ONi dan Wawan skali.
TAdi, gi beli tiket tengok dalam panggung tu takde sapa pun.
Ada kami 3 je... campur ONi ngan Wawan, jadilah 5 orang.

Satu panggung tu kami yg punya!
TAkde la riso kot bebudak ni nak buat konsert panggung. 



 

KOrang akan nampak aku kerap pakai tudung ni bila bergambo.
This is my lucky pashmina. 
KAlau aku pakai ni je, wajib close kes hari tu. 
HAHAHAHAHAHAH..

Ntah kenapa....


Saje je nak habaq.




Besok nak gi main Paint Ball. 
Yeeeaahaa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram