Followers

14 Apr 2013

KAsut! Kasut!!



Semalaman bersama rakan-rakan Wan's Street Bundle. Tengok depa niaga kasut bundle. KAwasan perniagaan di sekitar SUngai Buloh. 

Start jam 8 malam sehinggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1 pagi. 





TApi, aku balik umah jam 4 pagi.






Dan tido lepas subuh. 


Grrr.....


MAcam-macam boleh buat kalau rajin dan berani, kan?

Sebenarnya,aku menjadi kuat dan berani kerana mereka-mereka inilah. 
Dengan diorang ni, apa aje pun tak mustahil. 
Hanya perlu kental sahaja!



Jika hati mahu, apa saja pon boleh.




p/s: Untungnya kawan meniaga kasut ni,aku memanjang je dihadiahkan kasut. BUkan kasut utk aku je, even Wawan dan ONi pun sentiasa dpt kasut. Tq tq tq...  Semalam, aku dapat stokin baru skali. BUkan sepasang. Tapi, 3 pasang. *dapat stokin free pun nak ciwi. HAHAHAH~



 Appointment ptg nanti dah set. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram