Followers

11 Apr 2013

Anak Buat Jahat, FB Mak Abah Pun Jadi Popular.


Punca sebenar kes buli ketua kelas di SMK Tun Hussein Onn. Menurut laporan, kes tersebut berlaku kerana mangsa yang merupakan ketua kelas membuat laporan kepada cikgu tentang handphone yang dibawa oleh geng terbabit. Oleh kerana tidak puas hati, geng ini memukul mangsa dengan begitu teruk dan tanpa belas kasihan. Pelajar bernama Munir Ismail merupakan suspek utama kes buli di SMK Tun Hussein Onn. Ini adalah suspek yang memukul pelajar tersebut dalam klip video yang disebarkan



Walau apapun alasan, tindakan tersebut adalah salah kerana memukul pelajar lain. Pihak polis telah pun mengambil alih kes buli tersebut dan semoga hukuman setimpal dikenakan kepada pelajar terbabit.
Gambar Munir Ismail Pembuli Atau Suspek Utama






Makbed berkata:

Adohyai adik kicik...
Kesian Mak Bapak.
Jangan lah rosakkan masa depan dengan berperangai macam ni. Ce tengok muka ibu dan ayah sebelum buat kerja-kerja tak berpekdah.
Zaman skang ni, kalu buat jahat, cepat aje muka tersebar serata alam. Sekali ngan page fesbuk mak bapak sekali org mark. 
Kesian woo....

PApepun, takde sapa buleh tolerate perbuatan buli dan pukul-pukul orang lain ye. Ingat tu!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram