Followers

31 Mar 2013

~tajuk apa nak letak~


Sedihnya..
Sakit pinggang takde sapa nak urut.
Ada jerawat , takde sapa nak tolong picitkan. 
YG jerawat ni pon... time laki aku ada tadi taknak naik. Dah dia balik, baru nak muncul. Mencik!


 HAri ni antar Inche Kitchi kat jeti Kuala Kedah.
Ada lagi 2 minggu lagi dia nak belayar. 
TAdi dalam keta sempat gak belek-belek KEEK. HAHAA.. 
Siap satu Keek tahu???


LAyan gak la KEEK ni... 
Tapi, kalu asyik upload video gambo aku je, dah kantoi sesangat la aku ni gila glamer. 
MEskipun aku ni memang suka kehidupan glamor, tapi takpayah la tunjuk nyata sangat. hewhewhewhew...


  HAHaha... NAk jugak tu walaupun ada 4 org follower jer.




 Peneman masa breakfast tadi. Breakfast jam 12 noon!



Lepas gi makan-makan tu, sempat aku gi tengok Gi Joe 2. 
NAk buat review tapi skang malas.
Tengah layan Walking Dead. 

Mata ngantuk sudah. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram