Followers

29 Mar 2013

OTOMEN MASUK BILIK!



Tetengah malam, jam 3 pagi, Wawan nangeh. Meraung tanpa bukak mata. 
MAknanya, beliau mengigau.

Oni pun bangun 
Dalam terpisat-pisat tu, dia panggil...

"Ibu......"


Aku yg sedang cuba mengawal situasi Wawan, malas-malas je jawab... 


"TAdi, otomen masuk bilik Oni..." 


"Hoh?? Masuk bilik wakpe?"tanya ku.


"Otomen dukung Oni. BAwak gi jalan-jalan..." balasnya.


Aku wat tatau jer. Suruh dia tido balik. Dia pun tido semula.


*****



PAgi tadi dia bangun macam biasa. 
HAri ni Jumaat - tak sekolah. 
JAdi, lebih masa kami duduk atas katil, bergolek tiga orang. 


"Ibu...." panggil Oni lagi.


"Yeeee.."


"Tadi, Otomen masuk bilik ONi.."


Huu? 2 kali dah dia gitau ni. Betul le ni otomen datang kot.... Bisik hati kecilku. 


"Otomen mai? Dia wakpe....?" tanya aku semula. 

"Otomen mai dukung Oni. Bawak pi jalan-jalan..."jawabnya lagi. Sama macam malam tadi. 

"Oooooooooooooooooooo......Oni mimpi otomen ke?" 

"Ha'ahh.... Mimpi..." akur ONi. Tapi muka dia serius. 







Dasyat ooo. 

MImpi Otomen...!!

HAHAHAHAHAHAH






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram