Followers

24 Mar 2013

Hanin Nayli Datang Menziarah



Semalam client kenit datang melawat Makbed yang dah tua ini.



Nur Hanin Nayli Khalis Hazwan




Ini ler anak daranya Fatin dan Khalis.
Dah beso dah dia.
Masa dia lahir hari tu , tak sempat pun aku nak cium-cium sebab dia still dok dalam inkubator. 
HAnya sempat menjengah FAtin yg baru je lepas bersalin masa tuh. 


Hanin adalah antara client cilik Makbed. 



Hanin, ni omak kau masa dio mudo-mudo dulu. HIhihi..~



Fatin tak pernah sampai rumah aku di Alor Setar. 
Hanya pernah datang Lumut jer. 
Kebetulan dia dan keluarganya attend kenduri dekat-dekat aje ngan rumah aku jadi aku PAKSA dia datang rumah gak. 
HAHAHA... *peras ugut. 
Sebabnya, aku dah lama tak borak dan skang dah susah nak ke KL sebab komitmen yg agak besar. 


Fatin dah peknen 6 bulan. 
Dan Hanin skang 11 bulan , tahu? 
Kecik-kecik sudah mau dapat adik. Hehhee...


TAk lama lepas geram kat bdak debab ni.
Muka dia garang kalo tak senyum.
NAk kasi dia senyum, ko halakan je kamera kat dia sambil panggil namanya.
NEscaya, dia akan ternganga seperti gambo di atas. 
Heee.. 

COmel kan? 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram