Followers

9 Mar 2013

Entry Sebelum dan Selepas jugak ni...







Panas terik betul hari ini. 
Semua pakat malas nak keluar rumah. KAlau boleh nak duduk dalam bilik ekon je. Tidoq. 

HAri ini ada sambutan HAri Lahir anak menakan @ anak saudara Makbed yang terulung. 
Amzar sudah pun 1 tahun usianya.

Happy Birthday, Amzar!








Kek sodap !!!
Siap bawak bawak. Hikhikhik *x malu. Tapi Mak dia offer kan? 


Untuk Amzar,
MAkLong doakan Amzar membesar dengan sihat dan jadi anak yang sentiasa mendoakan orang tuanya ye. 
Semoga besar nanti jadi orang berguna kepada agama, bangsa dan negara. 


EH.. Mak Long?







Letih benor la hari ni.........



Mujurlah ada HKCC.
LEtih-letih pun takde la nampak sangat. 
Tak sabo hokeh nak balik sebab bekalan HKCC tak bawak. 
Mengalami ketagihan tanpa kawalan. Kesian kan?




This is what HKCC do to your life!

Sebelum minum, memang gitulah.
Lepas minum, terus baik. 
Snap gambo....
Tulih belog. 
HIHihihhi...


Tapi kan.. sebenarnya normalkan kalau tido dalam kereta gini.
Sejak jadi IBu ni, dalam kereta adalah satu tempat yg paling sedap tido. 
Even tido tak bermimpi sekalipun, ianya tetap tido yg berkualiti. KAn kan kan...
Letih tau buat kerja.
Dalam kereta, tak de kerja kena buat. So tido je lah!
Recharging. 
Anak-anak pun tido jugak. 

Tapi dalam kes gambo kat atas, Ibu hanyut dulu. 
Anak tertinggal. 
Ini kerana Ibu teramat la letih....



HHAHAHAHA...



Kitchi-Oppa memang suka amik gambo aku tengah tido.
Memang hobi dia sejak baru kawin dulu sampai la skang.
AKu pun tatau pasepa. 
Dan dia juga suka amik gambo kengkawan dia tido. 
 





Moral: Tido sopan-sopan. Anda takkan tahu bila orang nak snap gambo anda. 




Korang diizinkan  ketawa untuk malam ini sahaja. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram