Followers

30 Mar 2013

10 SEBAB KAK TON BEST

Kenapa saya suka Kak Ton.
  • Kak Ton konpiden je. Tak kisah la salah pronounce ke, grammar disorder ke, Kak Ton tetap gagah berbicara tanpa segan silu apatah lagi hewhewhewhew di depan kamera. 
  • Kak Ton seorang yg penyabor. Dia tak kisah ulang jawab banyak-banyak kali soalan yg sama dan hampir sama. Memang sabar melayan karenah caller baik di depan tv atau di taliponnya sendiri. *macam penah telepon aje ko nih. HAHAHA
  • Aku penah amik BU selepas bersalinkan Wawan. Buleh pi takat 2 set ja sebab mahai. Tapi, kesannya memang bagus dan amat bagus jika diteruskan. Begantunglah kepada poket sendiri dan suami masing-masing. 
  • Paling best sekali, KAk Ton bercerita tentang keajaiban produknya seperti produknya adalah segala-galanya. Boleh mengubati macam-macam penyakit. Meskipun kita belum cuba lagi pun menda tu, bila tengok dia bercakap, tetiba je berkobar-kobar nak terai. 
  • Kak Ton jojes. Putih melepak dan mulut murai tapi sangat tenang dan well-composed. 
  • Saya memang peminat KakTon sejak memakai BU sebab BU ni takde kuar iklan. Kena tengok YouTube dan tv je kalau nak tau cara pakai. Jadi, banyak la videonya yg saya dah bleh hapal skripnya. Suka nada suaranya yg deras dan terang tu. HAHAHAHAH!! 
  • Ada satu videonya , Kak Ton cakap.... "kita memang tak de buat iklan. Tapi, BU dan Umar ni memang meletop-letop di pasaran kerana mulut orang ramai.. Produk ni memang ajaib, terbaik. Orang yang prnah pakai, akan rekemen kat orang lain..yada yada yada...."  Aku dok cari video tu, tak jumpa plak. KOme cari sniri. 
  • Selepas keluarnya iklan Kak Ton kat tv, barulah Kak Ton pemes macam artis. HAHAHAH.. Kan Kak Ton khaaaannnnnnn....? Tagline Kak Ton " PERCAYEEEELAH CAKAP KAK TON!"
  • Suami Makbed pun dah memahami kefanatikan Makbed terhadap Kak Ton. Tapi, Jeremy Renner tetap nombor 1 di hati Makbed. HAHAHA.. Sori Kak Ton.
  • Kak Ton adalah bukti bahawa berniaga ini perlu berusaha sendiri dahulu sungguh-sungguh, baik dari segi pengiklanan dan customer servis... Jangan dok harap orang sangat. PElanggan lebih suka berbicara dengan pengasas produk itu sendiri.
Laki aku kata...
"tak habih-habih ngan Kak Ton dia.."
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram