Followers

24 Feb 2013

Pertandingan Gigit Bontot !



Tetengah otomen berdua itu sedang bertarung sesama sendiri, loncat-loncat atas katil aku, tetiba je Wawan nangeh menggelupur 


Guling-guling Wawan atas katil sambil menangis. KUat jugak. Muka merah padam. MAcam dalam kesakitan jer. 

Sekali belek je aku dah tau apa yang berlaku.
YElah.. aku kan Ibu yang terer kan.  

Aku nampak ada bekas air liur, berbentuk gigi kat seluar tido Wawan. 


HAH! 
Tau dah. 
TAkkan plak la bekas gigi Wawan kat seluar tu kan. Sementelah bekas gigit tu ado kat bontot seluar Wawan. 
Ye dak?

Oni terkebil-kebil tengok adiknya nangeh teresak-esak. 


"Sapa wat adik?" tanya aku. Soklan bodoh je tu. PAdahal dah tau dah sapa buat. 

Oni diam. 


"Oni gigit bontot adik?"

Diam lagi...


"Kenapa gigit bontot adik?"


"Umm... Wawan loncat atas ONi......" jawab ONi sambil merengek manja. Dia genyeh-genyeh mata. 


"HAbih tu? Oni gigit bontot adik la???" tanya aku lagi, tak puas hati. 
Dalam banyak-banyak serangan balas, apasal dia pi pilih 'gigit bontot' plak kan. Dah banyak kali dah dia gigit bontot adik dia. TApi, kali ni ado bukti kukuh akan kegiatan Oni tuh.
 HAHAHAHAA...



"Meh sini Ibu gigit bontot Oni plak , mau?"

"TAKMAUUU!!" terus lari. 






Sepuluh menet pastu. Adik dia bunyi lagi. 

Sekali lagi Wawan kena gigit bontot ngan kakak dia. 




Dan kali ni, aku plak naik angin. 
Terus aku angkat ONi. 
Gigit bontot dia plak!!!!


GEram betui!


Nangeh teruih budak tu.
 TErkejut kot aku tetiba gigit bontot beliau. HAHAHA...


"Sakit tak?" tanya aku. Soklan bodoh lagi


"Saaakitttt...................." jawab ONi dalam tangis. TErus datang menyembam muka di riba, teresak-esak.
So, pasni dia paham la yang gigit bontot orang adalah MENYAKITKAN, bukan MENYERONOKKAN. 


"Pi mintak maap kat adik..." suruh aku plak.


Hmm.idaknya dia nak minta maap la ni. Tunggu kang dah reda sikit baru dia pi minta maap kat Wawan. 
Oni ni egonya tinggi tau. Ntah ikut sape la ntah.... 



As for me...

HAHA..best lak gigit bontot ONi yang terberisi tu. 
Tapi aku gigit pelan jer. 
Saja nak bagi Oni takut.
 Ngeh ngeh ngeh..~



..sila jangan tiru aksi ini..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram