Followers

9 Feb 2013

[Movie Review] A GOOD DAY TO DIE HARD



Dalam kesibukan last week pon aku sempat menyeret Inche Kithi ke wayang kerna mahu menonton citer ini...





Agak memoskelkan lately banyak pulak movie membabitkan hero-hero yg sudah season namun kekal hensem yg keluar wayang skang kan?

Contoh nya adalah filem INI.

Dan tak lama lagi abe botak susah mati ini akan keluar dengan sekuel GI Joe baru. Nengok trailer je pun wat aku terlupa nak telan air liur . Drooling aje ko! Hakhakhakhak.


A Good Day To Die Hard adalah dalam siri franchise yang keberapa entah. Adaka yang ke 5, atau 6?
TApi, yg aku nampak pelakon Die Hard ni memang betui la 'sangat susah mati', berjaya jadi lead actor daripada dia ado rambut sampai le rambut dah takdo. Kan kan kan..

Makbed suka versi tak de rambut.

Biarpun takde uban dalam citer ni, tapi nampak dah kedut-kedut kat muka John Mcclane tu. Dan kali ni kita diperkenalkan plak dengan John Mcclane Junior, iaitu anaknya.
Ensem..~

Aksi dan kelakuan ganas sedikit pun tak kurang meskipun pelakon utamanya dah tua. Aku rasa lagi dasyat kot. Cuma kali ni, ada banyak humor sebab kita bleh tengok konflik antaa anak lelaki dan bapak beliau di situ. Sonok...

TAkmo citer la pasal sinopsis. Aku just rekemen korang untuk pergi tengok je. Just to light up your day and laugh out loud. MAcam citer The LAst Stand. Sesuai le untu menceriakan hari yg down,


Tengok lah! Korang musti tak sempat tutup mulut sebab ternganga je tengok api, letup-letup pastu terbang-terbang..tembak-tembak..terjun bangunan.. Wah! Giler la citer nih!









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram