Followers

16 Feb 2013

Meteor Yang Gugur Hanyalah Signal Kecil Dari Allah. Namun...








Maha Suci Allah.
Tengok video ni buat diri terasa sangat-sangat-sangat-sangat kecil dan halus. BUkan kerdil lagi dah. Halus!

Macam mana lah ye kalau aku hidup masa kiamat datang?
Allahuakbar....




Ini baru signal kecik je. Secebis je yang jatuh melanggar bumi.
Tapi, adakah kita ini beringat?


Ada yang masih tak solat pun meskipun dengar berita macam ini. Eii.. keras betui hati kan?
Ada yg masih tak tutup aurat.
Ada yg masih berbangga-bangga melakukan dosa.




 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram