Followers

5 Feb 2013

Logo Kedai yang sangat kesian






MAsa memula aku nampak logo kedai ni dipasang , memang TIDAK DAPAT TIDAK aku yang sememangnya pervert dan berjiwa kuning ni nampak 'sesuatu'. 


TErus aku cakap kat Inche Kitchi.

"Awak.... Ce tengok kedai tu. HAKHAKHAKAHK"


Inche Kitchi menjuihkan bibir sahaja.. kerana sudah maklum bininya memang sangat pervert. 


OK..
Maybe bayangan aku sahaja kot. 



Kendian.. tadi aku memberanikan diri gi kedai ni.
Ini kedai jual bubble tea. Lebih kurang sama cam Cool Blog tu. TApi, lebih kepada cafe. Combine bersama dengan frozen yogurt store. 
Sesuai la nak wat acara dating-dating.
KEdai berlokasi di Jalan Putra. Sebaris ngan Maybank dan CIMB. Dekat je ngan umah haku. 


Aku gi beli air faveret.. Milk Tea. 
Sambil tu, aku curi-curi snap gambo.. pehtu taruk dalam Instagram dan fesbuk. 


Rupanya..

Bukan aku je kot nampak apa yg aku nampak. 



Leh rujuk sini pada yang berminat nak baca komen.. SINI
 


NAma kedai tu sebenornya K.Tea.

Tapi, aku rasa tuan kedai dah silap mereka design. JAdi lah camtuh.
So, kepada tuan kedai..... 
Teh anda memang sedap gila. Tapi, untuk mengelakkan salah paham, silalah tukar logo kedai tuh ye. Serba salah orang nak nyebutnye.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram