Followers

28 Jan 2013

Tak Bernafsu



Kena penyakit malas masak dah.
Sejak amik HKCC ni memang tak bernapsu sangat dah nak memasak.
Tapi, napsu makan tu ada.
HAHAHAH.. -ganjil  tak?


Mai la sindrom makan kat kedai je skang.
NAk hapdet barang basah dalam peti ais pun segan. Entah kenapa aku ini.
Dulu excited je nak memasak.


Currently is trying to cut off rice consumption. LALALA.. So far so good la.
Aku makan je menda lain, tapi nasik tu ala-ala geleng jer.
BUkan pe. Kang bila makan nasik, mula la nak cedok lauk. LAuk plak bukan 1. Tapi pelbagai.
Oni ngan Wawan makan sayur jer. Dan kendian wat sup.
Abeh malas , depa ni aku belikan nasik ayam je.
Asal ada sup, jadile.
TAkpun, lauk kurma. TAk kisah le kurma telur ke, ayam or daging. Asalkan tak pedas.


 Berat taktau berapa.
Tak mau timbang.
Tapi, baju banyak yg dah muat sangat.
Takde la ketat kat 'situ'. Suma buleh button sepenuhnya.
TApi, kat perut ado lemak lagi.
KAt kawasan czer tu masih goyang-goyang lagi lebihan lemak.
Diet tanpa senaman pun, tak bagus kan?


Camana nk sarung cat suit nih!

jangan kate cat suit, unipom rasmi otomen pun ko takleh sarung MAkbed.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram