Followers

28 Jan 2013

Skandal Kristen Stewart Bercerai



Ko kan Kristen... 

TAk baik meruntuhkan 'masjid' ko tau.
Tengok hape yg ko dah lakukan??




Udah elok-elok mu kapel ngan itu 'edward cullen' gatai je nak test asben orang. BAnyak agi orang ensem yg enko leh ngorat, apesal la laki orang juge yg ko pileh?



Dan Encik Robert PAttinson pula, meskipun sudah mencuba untuk memaafkan Kristen yg curang, tapi.... apakan daya.


Hubungan mereka tidak dapat diselamatkan juga.



Robert Pattinson kata 'nak kawan-kawan aje'.




Dalam hubungan ni kena ada kejujuran. Once jujur hilang, payah dah le kepercayaan tu nak wujud. Ingat tu ye adik-adik, abang-abang dan kakak-kakak. 


Adorable Couple

Hu..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram