Followers

8 Jan 2013

Hari Yang Baik Untuk Promo HKCC



Tetiba teringin nk gi sambar Absolute Chocolate jap gi.
Meh reward diri sendiri sebab tetiba je nama naik dalam agensi board in Quality Business Award 2012.
Alhamdulillah, satu permulaan yang SANGAT BAIK untuk dijadikan pembakar semangat pada tahun 2013 ini. 
Terima kasih kengkawan..
Untuk aku terus memberi servis terbaik kepada kalian, teruskan menyokong Makbed dan kerjaya aku, dan kepada yang dah berpolisi dan memilih aku sebagai agen jojes kome, silalah jangan culas membayar premium setiap bulan ye. 
Sayang korang~!!!!


Sapa tak ada insurans dan sedang berkira-kira nak berPRU BSN TAKAFUL, boleh roger Makbed.
Nasihat percuma diberikan. 
KAlau takmo jumpe, online je pun bereeehhh. 
Free je kan?









HAri ni lain sikit gayanya si Oni. Tetiba menangis teresak-esak bila nak dihantar ke rumah Mama Pengasuh.
Emo lebih plak. 
Padahal awal pagi tu oke je ceria. Siap suruh aku bungkuskan cekelet DAIM masuk beg dia. 


Tapi, pagi tadi Alang sampai umah , dari Kuantan.
Nampak je Alang terus liat tak nak gi umah pengasuh.
Bercucuran ayaq mata , nangeh. Dah macam aku ni kejam plak. ISkk~
Ape da ko ni Oni. 


Mujur la Mama PEngasuh rilek je.
Wawan pun rilek sokmo. Siap bebel-bebel kat kakak ni lagi dek cengeng pepagi. 

"BLABLaBLABLA... AMBOIH!!!!" haa..gitu la cara Wawan marah. Skang ni dah ada dua tiga perkataan yang aku paham bila dia membebel. Comel je. Cuma tak dan nak rakam sebab mamat ni anti-kamera.
Bila nampak henpon aku tala kat dia je, terus dia pusing ke lain. 
Selalu aku kena jadi paparazi je, tangkap gambo curi!








MAkbed wat promo HKCC lagi.
3 Kotak RM100 sahaja. 
Bagi yang nak pos, kena tambah RM10. 
TAwaran khas untuk pelanggan MAkbed .
Sapa nak, sila tinggalkan pesanan kat ruangan komen atau PM Makbed kat fesbuk.
Stok terhad sangat.
Dan promo pun sampai esok aje. 




Ya.. 3 kotak HKCC dengan harga RM100.

Oni 'dijual' berasingan. 






HAHAHAHAHAH




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram