Followers

15 Jan 2013

bermusafir


percubaan tulis entry pakai bloggerdroid gagal sbb tu le takde entry. makanya skang ni hapdet entry pakao blogger biasa tapi guna enpon. so kalu ade typo,aku minta maap awai2. 



entry juga tanpa gambo. korang nak gambo, sila follow makbed kat fb atau instagram ye. 

aku kini sedang bermusafir selama beberapa hari bermula siang td.  d.
cadangnya nak bawak keta tapi malas plak nk drive. 
nak bas aje.
dah lama aku tak amik time off, dan jalan sorang-sorang macam ni. zaman bujabg salu buat.
misi kali ni masih atas nama tugas cuma style travel tu light sikit. 
destination is yet to be revealed. korang kena tunggu besok ye...


bersiaran dari rumah tumpangan yg turut menyediakan khidmat urut super class utk org bajet hot mcm aku.
lalalalalalala......
ekceli aku brenti tido sini pon sebab kaki aku dah sakit dan dah 4 bulan x mengurut. jadi aku mai serah tubuh badan kt tuan rumah tumpangan ni. dan rela diperlakukan apa saja. 

mekasih pemilik rumah adiaida ,iaitunya makcik urut tersohor aku sniri. 
skang berlokasi di lumut. bersiaran secara lansung menggunakan gnoty pemberian suami.lektop x bawak sbb aku perlu travel dengan beban yg kurang.
esok lepas subuh, aku akan bergerak ke destinasi seterusnya.
mari travel menggunakan kenderaan awam yg disediakan pihak kerajaan. 
yeahh!



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram