Followers

22 Dec 2012

Otak Bukan Dibontot



Tengah lapar ni. 
Tapi dok ngadap lektop lagi menyelesaikan tugasan.
Wassap dok memberi signal menandakan ada meset masuk. 
Hati suruh makan.
Perut minta makanan.
Tapi bontot taknak bangun.



Serius terlupa hari ini hari Sabtu.
Sedangkan di buku catatan telah tulis segala yang perlu diselesaikan besok.
Tapi, besoknya hari Ahad.
Pejabat saya tidak bukak hari Ahad even saya skang berlokasi di tempat yang tak cuti hari Ahad. 
Saya masih ada masalah mengingati hari.
Oh tidak!


Di Alor Setar hujan lebat.
TAdi, Alang dan Shue minta izin nak bawak Oni ngan Wawan gi majlis akad nikah member diorang.
Dah siap-siap suma, Wawan pun dah pakai kasut ensem-ensem, tetiba hujan lebat sangat.
Alang takleh nak bawak dua-dua skali.
MAkanya, Oni je ikut.
Tinggallah Wawan terkebil-kebil di rumah.
Kesian sangat tengok muka dia.

Memula dia nangeh kejap sebab ALang tak dukung dia.
Tapi, pas Alang takde, dia pun oke je. Macam redha pun ada. 
ALahai anak ...
Takpe, malam ni kalau tak ujan leh gi jenjalan lagi. 

Semalam Alang bawak gi fun fair!
HUHUHUH...
Aku pun tatau ada funfair kat sini.


Hmm..
Aku nak gi makan la.
Biarpun bontot malas nak berganjak, tapi aku takleh biarkan.
Jangan biarkan diri dikawal oleh bontot anda.
So, jangan malaaassss Makbed!!

Ngeee~



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram