Followers

2 Dec 2012

Makbed and Co Ptd Ltd.


MakTok dengan cucu-cucu. Baru ada 3 orang.





Amzar, anak saudara sulung Makbed. Usia, 9 bulan. 

Ini le Amzar Hamizan. 
Budak tecik yang murah senyuman.
Semua menda dia pandang, dia kasi senyum je.
PAyah nak dengar dia nangeh. 
TAk macam Wawan skang. Suma nak nangeh.
Kentut kuat sikit, pun nangeh.
PAdahal, dia yg kentut.
Nyampah~







Oni selaku cucu sulung haruslah kamceng ngan tokwan. 
Ni Tokwan dah balik Kuantan, dah mula rindu-rindu kat Oni. 
Oni panggil Atoknya , Mak. 
PAnggil Tokwan, Abah.
Dah tu kalu bawa keluar berjalan, orang ingat Oni tu anak MAk aku la kan.
Sekaligus menjadi MAkbed ada adik kecik lagi sorang, berusia 4 tahun. 
Huk!!!

Yang Abah aku lak, kalu gi jenjalan tanpa MAk, hanya ada aku je, salu orang salah anggap cakap Abah aku kawin lagi sorang.
Adakah kerana Abah aku nampak muda, atau aku yang nampak tua di sini?
Plak tu mai pulak si Oni, jerit panggil Tokwan "Abah!", haaa.. ko bayangkanla....
Isk..Iskk..





Inilah 4 adik lelaki saya, beserta pelapis merekaaa...
Hehe..tetiba baru pasan yang suma insan dalam gambar ni berjantina lelaki. 
Dari kiri ialah Adik, Angah, Alang, Wawan, Amzar dan Kimi. 






Gambar diabadikan pada majlis kahwin kat Sik yang meletup-letup dengan shotgun hari tu.
Panas giloh masa ni.
Meleleh peluh. 
Nih suma dah cukup korum dah.
Inche Kitchi masa ni belum gi belayar lagi. 
Nasib baik adik ipar nyorok kat belakang. KAlau dia pose kat sebelah, memang terserlah lagi la kemontelan saye. HEwhewhew~




Ce tengok..
Suma senyum ..dagu berlapis.
Yang Wawan, cambesa la.. Poyo je. NAngeh kunun. 
NAk kena jampi ni bagi tak nangeh sangat.
MAsa ni Mak ngan ABah dah bersiap nak balik dah.
Aku susun HKCC atas meja sebab kang nak bawak gi pos. 
SKali teringin nak bergambo ngan kopi purple plak kan.
HIhihihIHIhi..





Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram