Followers

9 Dec 2012

Fuh, penat.



Kesian aku....
Drive balik Kedah dengan selsema. MAta berair sokmo. ABeh tisu sekotak!

TAkde da singgah-singgah pegi Juru Autocity beli Subway. 
AKu memecut je..
110 - 130 km/j. Ikut situasi. 
NAsib baik le tak de banyak keta. 
KAlau sesak, mau aku check in lagi skali.


Sesampai di umah, aku disambut meriah oleh budak ini..




Sian dia. 
Demam sejak hari aku pergi MAnjung lagi.
Alang tak gtau aku sebab takut aku patah balik, tak jadi gi meeting plak. 

Kendian ada plak berita seperais...

Kepala ONi ada kutu. 
Muahahaha.
Adoiyai...mana dapat kutu plak ni...?

Wawan cam besa. Sihat..
Tapi bila nampak aku je terus nangeh. HAHAH.. ni lagi satu pesen. 
Ibu takde ok je.
Ibu ade terus cengeng.
Tak paham toi.


Terus aku minta Alang gi farmasi untuk belikan ubat kutu dan sikat kutu skali.
PAntas...!
Takut jangkit je kutu ni.
Kang tak masal je aku pun sama ada kutu.
KAlau ikut ati, aku nak gondolkan je kepala si ONi kasi botak.
TApi..udah Atok nye kata JANGAN. 
MAka, tayah la. 





Hmm..
KEsihatan tak mengizinkan nak tulih pepanjang. 
Pun begitu MAkbed nak ucapkan mekasih bebanyak kat kawan MAkbed sorang ni yg sudi tumpangkan rumahnya satu malam.
Ekceli, dia paksa soh dok umah dia.
HEHEHHE..
KEndian, dia temankan aku jenjalan kat Jusco MAnjung. 





Ni le orangnye.
Puan Fariza namanya. 
Mekasih ye cayunk!!!
Nanti kite lepak sama lagi. 





Inche Kitchi kata...

"memang mak arab-mak arab di KL dressing macam awak... JAdi, memang berupa mak arablah awak ini.."


OK.. saya pasrah
Saya mungkin satu-satu 'mak arab' yang makan petai dan sambal tempoyak. 



Bye for now.
Dah sihat sikit aku tulih lagi.
Ingus meleleh jer.
RImas ah!




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram