Followers

1 Jan 2013

Entri Sulung 2013


OKla..


Malam ni Ibu bagi chance semua orang tido lambat.
Oni tadinya gi ikot Alang ngan Mak Shue beliau gi main futsal.
Whoaa..balik peluh-peluh beb!


Siaran Running Man masih berlansung di kaca tv. Diorang donlod!
Gilalah malam ni depa ni nak marathon berapa episod lagi. 
GILAK!!!
Aku dah menguap. 


Azam tahun baru? 

Hemm...

TAkde Azam tahun baru beria.
Hanya melengkapkan azam tahun 2012 jer.
Malas dah nak buat azam sebab set banyak-banyak azam pon takleh settle *down tetibe....


Aim tahun ni nak naikkan gaji lagi RM2000.
HAHAHAHHA...
Ok tak azam macam gitu.


Sebenarnya aku ni ada keinginan nak travel the world. 
Nak belajar memacam daripada travel. 
Hemm... Tu impian besar tu. 


Insyaallah, 5 tahun lagi boleh kot? 



Misi kurus berjalan lancar nampaknya.
Alhamdulillah.
HKCC banyak membantu. 
So, nak kuruskan badan secara santai, korang maybe leh try la HKCC.
Tak mahal pun haa...
Just RM39.90 jer. 



Kalau tak berkesan, takkan le plak aku nak rekemen ye dak.
Yang membaca blog aku harusnya tahu perjalanan kurus-gemok-kurus-gemok aku ni.
HEHHHEHE






Salam Tahun Baru 2013 dari Makbed's Journal.
Terima kasih kerana terus setia bersama Makbed. 
Sokongan kalian memang aku ucapkan terima kasih. 
Andai ada salah dan silap , aku minta maaf.
NAk kata masih baru dari dunia berblog, dah tua dah kot. 
TApi, kita ni memang selalu je tak terlepas dari buat silap dan salah. 
Ada masa tersalah langkah, tersilap cakap dan terkasar bahasa.
HArapan Makbed, semoga hasil tulisan MAkbed dapat meluaskan hubungan kita biarpun ada antara kita lansung tak pernah bersua muka. 
Kepada follower setia, mekasih. Korang memang best. 
Kepada follower baru, mekasih juga sebab tak prejudis ngan aku. 



Salam New Year


 








Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram