Followers

13 Dec 2012

Boikot KPOP selama 3 hari!


Deng...

Terkalah lak kan.


Harimau Malaya sudah buat sehabis baik!
Itu yang kita perlukan. 


TApi sedih gak la ...
Tengok muka penjaga gol HM, Allah hai.... sedih.
Aku siap tapau  koteaw tau konon nak makan depan tv sambil tgk bola.
TApi tengok muka penjaga gol je dah wat selera makan aku ilang.
Rasa cam tak patut la aku makan time-time genting camtuh. 
HAHAHHA..
punya feel la.


Woi, padang bola kat sana teruk gilo.
Tu padang ke bendang? 
Camne la kome ni menjaga imej bola sepak negara wahai warga Thai.. 
Walaubagaimana pun, habih jugak la koteaw goreng yang aku beli tu.
HEHEHE..
Sedih dan pilu terasa, tapi perut kena isi jugak.



Dan inilah wajah jejaka tampan yang merosakkan mood aku tadi. 




Blur je tengok muka dia ni.

KAlau suruh aku jadi reffree mau blur jugak kot. HAHA.. Cakap pandai la kan?


Untuk Harimau Malaya, stand tall bebeh! 
You did good. 







Disebabkan Thailand menang, aku kena belajar masak tomyam sniri.
Takleh makan kat kedai.
TAkpun, boikot je la tomyam selama 3 hari juga. 
HAHAHAHAH~
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram