Followers

24 Dec 2012

ANDAI KU BERCINTA LAGI LAGI dan LAGI




PAda suatu hari ketika kali pertama gegendang telinga aku menangkap melodi lagu ni, terus tangkap cintun.
PAstu, tengok lak video klip .. 
Adoh! Pensan!!!!! 
Sedey gilerr..
Tiga pat kali aku ulang-tayang tengok sebabbb...
aku cam ternampak-nampak Edry KRU dalam tu. 


Eh..yeke ?
Eh.. ye la..
Eh..takkan lah Edry..
Ehhhhhhhhhh. YELA!!!!


HAHAHHA.. sampai gitu.


Papepun, nak cakap lagu ni memang berhantu.
Sebab ia mampu menarik hati aku yang dah lama tak dengar lagu melayu ni.
Ekceli.. Makbed ni peminat Search, Wings and May.
Olohh..sape je yg tak minat ye dak?
Semua suka kott....!




Rambut memainkan peranan penting dalam menentukan kegojesan seseorang.
Saya nak puji rambut Aweera yang cam megi tu.
BAGOS!!! 
Rupa anda agak berprestij sekarang berbanding masa anda masih 'kekanak' riang di One In A Million dulu. 




Walaupun anda pose dengan teddy bear sekalipun, anda tetap macho. 


Teringat time Paul Moss kutuk dia nye suara masa kat OIAM dulu.
Sobss...
Citer lama kan..


Semoga kamu sukses!!!!!











Rambut Kili pon seksi jugak.




Ini menandakan yang aku perlu tengok citer The Hobbit lagi nanti.
Hewhewhewhew..~




Photobucket


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram