Followers

7 Nov 2012

Yeey!! Rumah dah kemas



Ho HO Ho Horeyy!!!




Seronoknya ada bibik upahan. Alahai..berangan nak ada bibik sendiri, tapi masih belum layak lagi lah. 
TAkpe la..aku pinjam bibik orang pun ok gak.


Ini kali kedua aku guna service Miss Diane. 
PErtama kali masa memola pindah dulu. Tetiba jadi tenggelam punca , tatau nak kemas apa bila lihat rumah yang berhabuk tebal macam puding roti. 


Dengan servis selama 5 jam, bayar le RM50.
Bagi aku kira dah murah sangat dah!
TApi minimanya adalah 5 jam. So, kalau nak guna service dia, mesti siap RM50. TAk dapat tidak. 


Khidmat dia sangat sesuai untuk orang yang mengemas rumah sebulan sekali, 2 bulan sekali....
HAaa... padan la.
YAng tak penah sentuh penyapu tu, mungkin kena guna khidmat ni selalu. 
KAlau banyak duit laaa...





Dia tengah hack aku nye vakum.
Tetiba je penuh. HAHAHAHAA...
Masa dia mai tu, lepas je dia cuci sawang, aku dah semput da. So, aku terus masuk bilik je melepak. 
Angkut laktop. 
Sambung wat keje



Kali pertama Miss Diane tu hantaq orang lain.
Ni orang lain plak.
Moskel aku..berapa banyak pekerja dia?
Yang ni pun ketot je. Muka cam bebudak lagi. 



Datang jam 12.30 sampai jam 5.30...

RUmah bersih, cuci dah.
Esok leh kerja dengan bes.




Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram