Followers

12 Nov 2012

Mandi Tak Tutup Pintu





Udah lama aku tak menikmati mandi yg tenang.
Sejak ado anak-anak ni, mandi pun as soon as possible je kekdahnye.
Masa 'melabur' pun dikurangkan sebab cengginilah.
Asal aku masuk bilik air, tutup pintu ,kunci maka berbunyilah siren kecemasan minta nak ikut masuk bilik air. 


Untung ada HKCC.
Takde le sembelit time ke tandas. LAju je.

MInumla HKCC untuk upacara memerut yg lebih tenang dan gemilang. 


Paling menyedihkan sekali apabila si Oni yang pintar kini sudah pandai kuncikan Ibu yang sedang mandi di dalam bilik air. 


Perbuatan khianat yg sungguh ketinggalan zaman tetapi masih berkesan untuk membuat penyakit tekanan dah rendah aku pulih dan sihat seperti sedia kala!



TAkkan le nak kena mandi tak tutup pintu lagi.....?


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram