Followers

15 Nov 2012

Kena Marah Dengan Cik Lulu Caldina




Eii.. Siyes blog bersawang. 
NAk kate bizi, biasanya kebizian tak menyekat idea dan semangat untuk mengaplikasikan hobi nan satu ini.
Maafkanlah wahai pembaca sekeliangggg... *oppss..Kuar loghat Teganu kito lak. 
TAk pasti lah sebab MALAS atau TAKDE IDEA nak menulih blog.
Mungkin keduanya. 
Bila datang rajin, takde pulak idea. Dok aje haa depan lektop.
Bila ada idea, nak nulih pulak tak sempat. Ada je halangan.


So...


Makbed ngadu le kat kawan Makbed sorang ni.
Nak lepaskan apa yg terbuku di dada. 







Haa..
Kan dah kena..HiihiiHooHohooHehehehhe....



Itu la. Ada Gnoty pun tak dimanfaatkan sebaiknya.


Betui le cakap beliau tu. 
Ok la..pasnih Makbed akan menjadi rajin..


Haa.tengok.. PAs kena nasihat ngan penasihat baru ada idea dan kerajinan tulis entri selepas beberapa ketika tiada hapdet yg tulus. 


Thanks a million, Lulu. 





MAkbed nak ucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua Muslimin an Muslimat yang dikasihi.
Sentiasa berhijrah kepada yg lebih baik ye.
Cuba, biarpun payah.



*nampaknya aku pun nak kena berhijrah beli keyboard lektop baru sebab keyboard ASUS ni dah mula wat hal. Hurup D dah takleh tekan. Kalau tekan pun tak muncul. Kena tekan dengan perasaan marah , baru D tu naik. 






Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram