Followers

1 Oct 2012

~Tidak Bermotif Kan?~


LEnguh ketiakkk beb!
HAri Isnin adalah hari yang aku tunggu sebab aku nak kuar gi pos order kopi yang melambak.
Dah tak mo tengok dah kotak-kotak ini.
PErgi lah kau!!!

HAHAHHAHA...



Dan tetiba plak application insurans untuk anak-anak client aku ada requirement.
HAih...~ 
Gegara tersilap tanda memacam.
Ampun Cik Fiza... kerana menyusahkah anda.
Selepas ini saya akan berusaha menjadi lebih teliti. 


Azam berkobar nak lipat kain yang aku tanam siap berbaja sejak semalam akhirnya terkubur juga.
Udah pepagi telepon bunyi kata ada urgent matters.
Kendian, hujan lebat sungguh. 
Kuar jugak gi antar Oni ngan Wawan ke pengasuh.
Sebelum tu , sempat buatkan sosej roll kat Oni.
Sonok dia dapat bawak bekal gi umah pengasuh. 


Walaubagaianapun, despite the hujan lebats, I managed to basuh and sidai all the kains.
Sungguh rajin kan!
Semangat baru. 
Beli laundry detergent baru.
MAhal sikit tapi takpe.
Sebab bila basuh kain musim hujan, kalau salah cara buleh jadi hapak.
MAka, belilah sabun yang boleh tidak-menghapakkan baju walaupun di sidai dalam cuaca yang tak berapa panas. 
Dan, saya memang bercita-cita tinggi , nak basuh baju sampai wangi biar semua jiran buleh bau basuhan saya.
TApi, saya taktau la camana nak buat cemtu....

Tengok iklan sabun basuh baju tu, slamber je jiran boleh bau wangi hasil laudry kita?

Tipu keeeeee.....








Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram