Followers

21 Oct 2012

SPEK HAKU PATAH LAH WEII!!!




21 Oktober 2012.


Spek aku patah hari ni.

Haih!!!!




Situasi spek patah adalah sangat rare.
Terakhir spek patah adalah 19 tahun lepas. 
MAsa tu aku baruuu je blajor pakai spek. TAk biasa kan... So, tido pakai spek gak disebabkan aku ni dulunya bertabiat baca buku sebelum tido.
So, lepas dah patah tu, memang takleh repair. Kena beli baru.
Dapat spek nenek-nenek jer.
HEHEHHE...


JAnji aku tak rabun. 



Aku pun tak pasti kali ni camana leh patah. 
Sebab aku tak tido pakai spek. 
MAsa aku terjaga tadi spek tu elok jek.
TApi, tetengah dok gomol Wawan (aktiviti pagi diEra la ni...) , tetiba spek aku jatuh.
Dah hilang sebelah batangnya. 
MEraba-raba cari lagi satu. 
Spek patah adalah satu igauan ngeri bagi orang yang rabun ekstrem seperti aku. 


Dan ketika ini Inche Kitchi takdo plak!





Sedey...


Sayang spek pemberian suami.
 .. ..teringat masa buat spek ni ngan dia.
Kelakor...

Lihat DI ENTRII INI



Dah le japgi ado appointment.
Huu..

TAkpe , kang appointment kat TEso.
Leh makan ais kacang osem. 
NAsib baik ado kontek lense.
Dan nasib baik batang spek sbelah lagi masih ado.
So, skang ni spek ada di muka dan terus bertahan, dengan bertenggek di sebelah telinga sahaje. 



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram