Followers

20 Oct 2012

Selamat Berhari Minggu.


Kucen di belaakang umah ngiau lagi.
Jap gi aku sidai kain aku 'ziarah' dia. 


Miss my hubby right now. Hmm... tobat dia tengah tido skang sebab semalam drive jauh.
Seb ada Alang. Idak le bosan sgt. 
Tapi malam jap gi dia nak gi tengok bola katenye...

TAkpe... Oni ngan Wawan skang pun dah besar.
Bes sikit layan diorang.
Oni dah bijak mengurus diri dia dan adiknya.
Dah boleh minta dibantu-bantu.
GAmak bosan, kang aku nari la gangnam style ngan dak tu.


Selamat Berhujung Minggu.

Ada yang sibuk wat kuih raya ke?







Ini lukisan kekanak riang khas buat Inche Kitchi.
Hehehe..


Nak masak apekah la ari ni.....?


HAri ni genap umur saya 29 tahun 2 bulan. .





Achievements so far?





Jangan segan keluar beriadah ya. 
Cuaca baik hari ini. 


TErbayangkan rendang masakan Mak.
Hummmm~ 


NAnti sambung blogging lagi. 
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram