Followers

28 Oct 2012

Meeting My Ex-Schoolmate, Izyan Liyana.



Salam Aidil Adha buat semua pembaca blog Makbed. 
MAaf Zahir BAtin. 

Aku yakin korang skang ada yang tengah pening-pening lalat dek makan daging korban.
Aku pun tadi gi umah mak mentua, dihidangnya plak daging kerbau masak kicap.
Memang sangat lah 'pewwwiittt' rasanya.
Pastu, sebelum balik mak bagi lagi daging yang dah siap direbus.

"HAmek ni , balik wat sup. Pepandai hang la... "


Deng...........

balik umah haku sambung rebus, tambahkan garam dan masukkkan sup bunjut. 
Taburkan daun sup dan daun bawang.
BUat air asam...habuan nak cicah dengan daging tu kang.

Dah. 
SIap lauk makan malam hari ini.




****


HAri ini berpeluang jumpa my ex-schoolmate masa sekolah menengah.
Selama ni main tekan-tekan LIKE pastu balas komen je kat pesbuk.
Tengok dalam pesbuk dan blog, dia maintain jojes. Sejak sekolah.
Bila jumpa secara 'live', dia lebih jojes laaah!

Dan asbennya pun sporting juga. 




INtroducing, my friends Izyan Liyana and her kids, Syahir and Inas. 

Finally, jumpa jugak!!!
Kebetulan Izyan balik raya di Sungai Petani. KAlau tak memang tader harapan nak cium Inas yang gebuz itu. sebab Izyan duduk di KL. 

 
She is beautiful as ever tak macam aku yg sangat serabai. 
BAru je habih pantang makcik ini. TApi sudah kurus mcm tak peknen. 
Aku lak yg nampak cam peknen.
Maaflah wajahku yg serabut tempe itu kerana baru je balik travel dari Melaka semalam. 
Tak cukup tidoq. 


Izyan is authorised dealer of Premium Beautiful. So, sapa yg nak personal consultation ngan beliau, silalah roger beliau. You can just go visit her blog as she is also a blogger-holic as I am. GIahahahahha~


PREMIUM BEAUTIFUL BY IZYAN LIYANA



Niat di hati nak je berborak panjang dia. Wahaha.. menten banyak mulut beliau nih. Sama je cam dulu. Loud as ever. Dan aku paling suka dengar dia giggle-giggle. HEHEHE... 
Pun begitu, aku bersyukur sangat sebab selepas berbelas tahun akhirnya dapat juga jumpa Izyan. MAybe pasni kami akan jumpa dan berbual lebih laaamaaa.. 
TAdi nak borak pun susah sebab si Oni dok loncat-loncat ajak aku naik 'moto'.  
ALaa.. moto menan yang kena bayar RM3 tu.



Saja bertukar cerita ups and downs semasa berbiznes. 
HUu... bukan senang nak senang beb. 
But, Izyan dah boleh dikategori sebagai orang yg sudah berjaya dan aku rasa dia semestinya berbangga dengan usaha beliau yang akhirnya membuahkan hasil. 


Pehni leh jumpa ramai lagi kot kawan lama. KAlau nak organize gathering macam terlampau stressful je. So, kita jumpa sesuka je. HAaa.. makan-makan, pehtu balik. 



Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram