Followers

20 Oct 2012

JUARA PIALA MALAYSIA 2012 - KELANTAN!!!



Walaupun ado orang tu ngate aku sebab aku tengok bola sakan sangat hari ni, tapi aku tetap tak peduli.



Memula start bola, boring.
Siap leh gi goreng kopok dulu dan bancuh HKCC. Dah langgar pantang dah. Sebab aku selalu tak minum HKCC memalam. 


MAsuk gol pertama, haaa... mula la dah stress...
Majuk, tuko cenel.


Tengok Adnan Sempit.
AHHAHAHAHAH


Bosan lak..


Lukih doodle..




Pehtu bukak balik tv1.


MEmilih untuk menyokong ATM atas sebab yang biasa:-
Bini navy, walaupun navy tu dah jadi ex-navy.
Oni dan Wawan kan anak navy. 
HEHheee...


Dan sbenornya aku rindu kat kengkawan di pangkalan sana. 
So, aku bukak je la bola sambil online pesbuk.
Terasa cam depa dekat je ngan aku. 
Aku tau la makcik bidan tu suka tengok bola....~



Tetengah siok layan bola tu Wawan dah nangeh dah. Ajak tido.
Adoi... 
Jenuh gak la aku drag masa tido dia, bagi dia ralit tapi tak berkesan.






Mujur la sekejap je nak tidokan dia. Yela dah ngatuk sgt kan.
Kesian dia..




PApepun...
Aku ucapkan tahniah kat semua players.... ATM dan Kelantan.
MAsing-masing main dengan elok.
Walaupun aku ni tak minat bola, doesn't mean aku tatau pape pasal bola.
TAu....
Just not my taste jer.
HEHEEHHE..



So, untuk korang melihat aku wat ulasan bola ni bagaikan melihat keajaiban dunia yang ke-8 gitu.
HAHAHA... BAk kata Makcik Bidan tu la.











Dan tahniah juga kepada semua penyokong kedua pasukan.



Kelantan Vs ATM
3 -  2




Sedeh gak ATM tak menang.
TApi sedey kejap je.
HEHEHE...









Dan tetiba..... 








OKe...

Sapa beli HKCC ngan dia atau beli ngan aku, tawaran masih sama. 


JAdi, marilah raikan kehajaiban donia ke - 8 ini..


Adess...~


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram