Followers

7 Oct 2012

Hepi Besday Soleh. Sori.. Makbed, blur. Biasalah, selalu lupa tarikh dan hari....





Bersiaran secara lansung dari WL Hotel, Sungai Buloh.
Check-in jam 11.30 malam semalam. 
Waan Gumox tolong booking kan bilik. Memula amik deluxe dengan 1 katil king. 
Lepas tu cam tak muat lak kami 4 orang nak sumbat kami 4 beranak, aku upgrade gi superior dengan 1 queen sized bed dan 1 single bed 

HEhehhee...


Dapat rehat puas-puas. 
Semua tido dengan nyenyak tanpa bangun minta susu. 
LEtih sangat le tu. 


Semalam, lepas habih meeting aku dijemput Unit Manager, En Azhar Abdul Samat gi lunch sesama di Horizon Hotel. 
Dapat la merasa makan ketam lembut lagi sekali!!
Behh...sebab dapat makan. 













Lepas habih meeting dan lunch, balik umah Illa.
Untung ada Illa semalam` , Illa dapat bawak Oni n Wawan gi family day unit suaminya. Tolong ngasuhkan anak-anak akumasa aku gi meeting.
BAlik dengan laju ke rumah Illa lepas habih then gi umah Haida plak.
NAsib kat bawah je...
Dia buat gathering ... makan-makan untuk kawan-kawan. 
Makan lagi!
Dapat makan mee jawa ngan kek sedap. 


MAsuk umah Illa, suma dah ngantuk. Tido jap....




Pukul 6 petang, kami gerak ke KL plok!
Tapi gi singgah Tronoh jap tengok adik. 
Then terus pecut gi SIme Darby MEdical Centre , Subang Jaya. 
NAk gi buat lawatan kebajikan di tengah malam....



Sampai SDMC dalam kol 10.30 malam.
AHAHAHAHA...
Kalo spital gomen jangan harap la bleh melawat memalam buto camni.
TApi, sebab ini spital bayo punye, jadi buleh la aku satu family masuk ke wad...



NAk gi melawat kawan aku nan seorang ini...








Aku siyes tatau semalam ada besday Soleh.
Al-maklumlah bukak pesbuk pon sekejap-sekejap aje. Tetengok ada Nora wat entri pasal sambutan besday Soleh kat wad. 
Aku plak gi wat blur, ingat tu entri lama.
Hukhukhukhuk!!

Sori..Acik terblur sikit. 



PApepun, aku sampai jugak despite lambat. 
Paham lah aku kenapa meronta-ronta jiwa ini nak gi melawat Soleh dan Nora.
Rupanya, hari itu hari istimewa mereka. 
BACA SINI kalau nak tau ye. 


Papepun aku bersyukur sangat Soleh dah pulih. BErkat doa kita semua dan kesabaran ibu dan ayahnya, dan        semangat SOleh, SOleh masih lagi diizinkan Allah untuk bersama kita 
LEpas ni, Soleh cuma perlu dipantau aje. 


TAk boleh naik taip detail atau lebih lama.
MAsa limited.
Anak-anak nak kena mandi.
Kejap lagi nak gi konvoi reramai gi kenduri Diana(Teacher) , ex-TGV member masa MAkbed kijo kat TGV One Utama beberapa tahun yang lepas.
Just a simple gathering je untuk meraikan pengantin baru.....


Maaf le kalau ada salah eja ke hape ye.
Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram