Followers

14 Oct 2012

HARI NI AKU PLAK NAK MAIN GAME




Kejangnye perut!

NAk rehat. 
NAk kata senggugut teruk, takde la sangat. TApi, kerap pulak aku ke tandas. 
LEtih ..
Rasa kemereh ja ari ni. 
Pakai comel-comel pun rasa tak bermaya.
BUkan peti ais, termenung taktau nak masak apa.
TAk de rasa cam nak makan nasik pon.

Hmm..

MAkan mee hailam la.
KAng letak lada hitam banyak-banyak kasi kentut bom atom punye.
Bloating je rasa.
Stended la kalu sebulan skali, gini le rasa.
KAlau tak datang 'bulanan' nye, susah hati. 
HAri-hari check perut sambil tanya "bila nak piyed..bila nak piyed..."
Kalau lewat, terus gi kencing kat tiub dengan penuh kerunsingan.
KAng 2 line plak.

TApi, bila 'bulanan'nya dah tiba, mengerekot pulak atas katil menahan sakit perut.
Aku ni bukan dalam kategori senggugut sampai pensan. 
TApi, ada juga la sakit tu. 
Pening-pening segala.
Moody....



~alasan taknak masak pada hari ini~




HARI NI AKU NAK MAIN GAME JE. 

Ha..buleh?


sekian 


Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram